Naujienos

„Altic IT” apyvarta pernai augo daugiau nei du kartus

„Altic IT” apyvarta pernai augo daugiau nei du kartus

Dirbtinio intelekto ir IT priežiūros sprendimų bendrovė „Altic IT” metus baigė pasiekusi 1,62 milijono eurų apyvartą arba 2,5 karto didesnę nei 2020-ais, siekusią 0,65 milijono eurų bei uždirbo 0,24 milijono eurų pelno 2021-ais.


Skaityti plačiau

Kaip rašoma pranešime spaudai, bendrovės vadovo teigimu, augimą lėmė inovatyvūs IT paslaugų sprendimai, pergalės Lietuvos verslo vykdytuose konkursuose ir didėjantis susidomėjimas dirbtinio intelekto diegimo galimybėmis.
„Mažesni nei kiti, bet greitesni, lankstesni ir unikalūs, sutelkę geriausius – tokie pasitinkame šiuos metus. Praeiti metai buvo visapusiškai sėkmingi – išsigryninome veiklą, paslaugas, pertvarkėme įmonę ir skynėme pergales verslo pirkimuose”, – sako „Altic IT“ vadovas Marijus Strončikas.

Anot jo, pernai didelių bendrovės klientų portfelis augo daugiau nei 2 kartus.

M. Strončiko teigimu, praeiti metai buvo ypatingai reikšmingi bendrovei – buvo įkurtas dirbtiniu intelektu ir veiklos analizės grįstų sprendimų padalinys, siūlantis informacinių technologijų inovacijas, tarp kurio klientų jau tokios bendrovės kaip „Exleasingcar“, „cargoGO Logistics“ ir kitos Lietuvos įmonės.

Jis prognozuoja, kad dirbtinio intelekto (DI) pagalba naudosis vis daugiau bendrovių, pradedant valdančias e-parduotuves, baigiant tomis, kurios susiduria su dideliais duomenų srautais kitose veiklose.

Šiuo metu Lietuvos bendrovėje „Altic IT“ dirba 24 IT ir DI specialistai, kurių gretos nuo metų pradžios augo beveik per pus. Dalį kompetencijų bendrovė perka samdydama išorinėse ES rinkose. M. Strončiko teigimu, toks veiklos modelis įgalina itin operatyvų projektų valdymą ar įdiegimą, skirtingose situacijose bei skirtingose šalyse.

UAB „Altic IT“priklauso bendrai Lietuvos ir Švedijos įmonių grupei „Altic“. Informacinių technologijų (IT) priežiūros paslaugas, dirbtinio intelekto (DI), duomenų platformų, verslo analitikos paslaugas siūlanti grupė veikia ir Švedijoje. Per tris metus grupė planuoja pasiekti 5 milijonų eurų apyvartą, sukurti 40 naujų darbo vietų.

2022-02-01

Skaityti mažiau
Pasiektas Microsoft Gold Analytics partnerio lygis

Pasiektas Microsoft Gold Analytics partnerio lygis

Praeiti metai – mums ypatingi. Laimėjom 90 procentų visų konkursų, subūrėm talentus, kurių jau daugiau nei 20 vien Vilniaus ofise, sukūrėm DI padalinį, apjungėm Lietuvos ir Švedijos verslus į „Altic“ grupę.

Skaityti plačiau

Maža to, metus baigėme gavę antrą „Microsoft Gold Partner“ įvertinimą – „Gold Data Analytics“. Pirmąjį, „Gold Cloud Platform“ apdovanojimą atsiėmėme metų pradžioje.
Nežinome ar dar kas nors tiek turi Lietuvoje, bet svarbiausia – kad tai garantuoja dar daugiau naudų iš debesijos sprendimų mūsų klientams.
2021-11-30

Skaityti mažiau
Tapome Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos nariais

Tapome Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos nariais

Mums garbė prisijungti prie Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos. Suprasdami besiplečiančią DI srities svarbą kartu su visos Lietuvos dirbtinio intelekto bendruomene norime prisidėti kuriant geresnę šalies aplinką, vystant mokslinius tyrimus, kurie leis adaptuoti DI sprendimus versle ir viešajame sektoriuje.

Skaityti plačiau

2022-01-03

Skaityti mažiau
DI apdovanojimai 2021

DI apdovanojimai 2021

Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos organizuotuose metų apdovanojimuose „DI apdovanojimai 2021 / AI Awards 2021“ buvome nuominuoti apdovanojimui kategorijoje “Metų dirbtinio intelekto įmonė”.

Skaityti plačiau

2021-12-28

Skaityti mažiau
Pasiektas Microsoft Gold partnerio lygis

Pasiektas Microsoft Gold partnerio lygis

Pasiektas aukščiausias Microsoft Gold Partner lygis (Gold Cloud Platform) Microsoft Azure debesijos platformoje – ALTIC suteikia galimybes diegti, migruoti ir prižiūrėti debesijos aplikacijas bei paslaugas mūsų klientams, taip įgalinant augimą ir naudas iš saugių bei patikimų debesijos sprendimų.


Skaityti plačiau

2021-10-11

Skaityti mažiau
Verslus Lietuvoje ir Švedijoje jungianti „Alantic“ tapo „Altic“ grupe

Verslus Lietuvoje ir Švedijoje jungianti „Alantic“ tapo „Altic“ grupe

Ne tik informacinių technologijų (IT) priežiūros paslaugas, bet ir dirbtinio intelekto (DI), verslo analitikos, kitus inovatyvius produktus klientams siūlanti UAB „Alantic“ jungia augančius verslus Lietuvoje bei Švedijoje. Pavadinimą pakeitusi ir „Altic“ grupe tapusi įmonė planuoja tolimesnę plėtrą kitose Europos Sąjungos šalyse bei augimą – per tris metus augti iki 5 milijonų eurų apyvartos, sukurti 40 naujų darbo vietų.

Skaityti plačiau

„Vis daugiau mūsų klientų naudojasi ne tik „klasikinėmis“ IT priežiūros paslaugomis, tačiau ir DI bei verslo analitikos sprendimais. Augame kurdami geriausius įrankius, nuolat automatizuojame procesus ir aptarnavimą, įmonių grupėje dirba tik aukštos kvalifikacijos ekspertai: tiek Lietuvoje, tiek Švedijoje“, - sako Marijus Strončikas, „Altic“ vadovas.
Anot jo, „Altic“ ženklas įtvirtina grupės patirtį ir žinias realizuojant itin sudėtingus projektus. „Dalį jų teko įgyvendinti per itin trumpą laiką, o kai kuriuos – ir ekstremaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, pirmojo karantino Lietuvoje metu praėjusį pavasarį, kuomet neatidėliotinos pagalbos prireikė kertinėms mūsų valstybės įstaigoms ir institucijoms“, - prisimena „Altic“ grupės vadovas.
Bendrovės vadovas sako, kad apjungus tarpusavyje veikiančias įmones į grupę bus galima gerokai operatyviau vystytis, keistis žiniomis, ekspertais, o artimoje ateityje eiti į kitų šalių rinkas.
„Tikime, kad ateitis priklauso tiems, kurie sugebės suderinti naujausias technologijas ir geriausias žmogaus savybes. Šiuo keliu ir einame. Suprantame, jog šiuolaikiniai verslo poreikiai keičiasi nuolat, todėl esame pasirinkę pokyčiams pritaikytą technologijų architektūrą ir naudojame lanksčius debesų kompiuterijos sprendimus. Ir galiausiai – mes nebijome rizikuoti, siekdami geriausio rezultato savo klientams, tad pradėję verslo integraciją žengiame naują etapą“, - teigia M. Strončikas.
Anot jo, Švedijoje įsikūrusios bendrovės biuras jau pervadintas į „Altic“, o Lietuvoje naujas ženklas jau baigiamas registruoti.
Šiuo metu „Altic“ įmonėje Lietuvoje dirba 22 aukštos kvalifikacijos IT specialistai, Švedijoje - 15, kurių bendras skaičius per kelis artimiausius metus išaugs iki 70.
Bendrovė Lietuvoje per pirmus šešis šių metų mėnesius jau pasiekė visų praeitų metų apyvartą, iki metų pabaigos planuoja ją padidinti 2,5 karto, tuo tarpu per trejus metus planuoja išaugti iki 5 mln. eurų apyvartą turinčios verslo grupės.
Vidutinis darbuotojo atlyginimas - 3412 eurų per mėnesį (2021 m. birželio mėnesio duomenys).

„Altic“ grupės klientai Lietuvoje – „Mitnija“, „MODUS“ grupė, „CityBee“, „Kemi“, „Optikos pasaulis“, Vilnius international school, „Exleasingcar“, valstybės įmonė Turto bankas, Vilniaus miesto savivaldybės administracija, VšĮ Greitosios medicinos pagalbos stotis, Švedijoje – „Tele2“, „Vattenfall“, „Comhem“, „Eon“.

2021-09-14

Skaityti mažiau
Dirbtinis intelektas – prieš nelegalų darbą

Dirbtinis intelektas – prieš nelegalų darbą

Pirmą kartą dalyvavome „GovTech iššūkių serijoje“, jungiančioje viešojo sektoriaus iššūkius ir novatoriškas komandas, turinčias idėjų bei sprendimų. Pasiektus rezultatus parodėme virtualiame “GovTech Demo Day” renginyje, kuriame buvo demonstruoti naujausi Lietuvoje sukurti technologiniai sprendimai.

Skaityti plačiau

Mes pristatėme savo realizuotą sprendimą apie tai, kaip Valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, panaudodama dirbtinio intelekto galimybes, gali identifikuoti nelegalaus darbo apraiškas.

Nesigilinant į technines detales ir paprastai - mūsų sukurtas įrankis sujungia duomenis iš įvairių viešų bei uždarų šaltinių, tada juos susieja bei vizualiai parodo esamus ryšius. Tai leidžia inspekcijos specialistams ženkliai sparčiau identifikuoti rizikas ir imtis konkrečių veiksmų.

Tai – įrankis, kurį inspektoriai galės sėkmingai ir produktyviai naudoti savo veikloje kasdien.

Kuriant šį įrankį netrūko iššūkių: nuo technologinių sprendimų iki žmogiškojo faktoriaus, pavyzdžiui, surinkti visus reikiamus sprendimo diegime dalyvaujančius asmenis prie vieno stalo atostogų metu, karštomis vasaros dienomis. Tačiau viskas buvo įveikta ir įrankio prototipas pradėjo veikti realiai. Inspekcijos specialistai gali identifikuoti ir spręsti reikiamas problemas: sparčiau, turėdami daugiau informacijos, o tai reiškia – ir kur kas efektyviau.

Mes tikime, kad šis projektas, jį įgyvendinus pilna apimtimi, padės Lietuvai tapti stipresne ir inovatyvesne.

2021-07-28

Skaityti mažiau
Taikėsi į skandinavus, bet dirbtinio intelekto nauda klientų pritraukė ir Lietuvoje

Taikėsi į skandinavus, bet dirbtinio intelekto nauda klientų pritraukė ir Lietuvoje

Dirbtiniu intelektu (DI) pagrįstų produktų reikia vis daugiau įmonių – specialistams netaupanti UAB „Alantic“ juos pirmiausia kūrė Skandinavijos šalims, bet pamatė, kad yra poreikis ir Lietuvoje.

Skaityti plačiau

Daugelis įmonių vadovų dar mano, kad DI jiems yra neaktualu: esą jį naudoja tik aukštųjų technologijų įmonės arba tik labai didelės įmonės kažkur toli užsienyje. Tačiau praktika rodo, kad DI galima pritaikyti pačiose įvairiausiose veiklose čia pat Lietuvoje, daugelyje įmonių, užsiimančių skirtingomis veiklomis.

„Kai susitinkame su įmonių vadovais ir įkūrėjais bei pademonstruojame jiems DI galimybes, daugelis netiki savo akimis ir sako, kad tai – kažkoks kosmosas. Todėl kai pamato, ką galima pasiekti naudojant mūsų kurtus sprendimus, dažniausiai tos įmonės tampa klientėmis“, – pasakoja Marijus Strončikas, „Alantic“ bendraturtis, direktorius.
Jis teigia, kad nuo pat pradžių, kai su bendraminčiu Martynu Špoku įkūrė verslą, nereikėjo jokios reklamos, nes pardavimai prasidėjo nuo įmonių, su kuriomis dirbta anksčiau, kurių vadovai ir savininkai jaunais verslininkais pasitikėjo, o neilgai trukus šie klientai jau rekomenduodavo juos ir kitiems.

„Mes dirbome IT ir telekomunikacijų srityse ir abu matėme daug nišų, kurios neužimtos, ypač inovatyvių, modernių ir automatizuotų paslaugų, todėl buvome įsitikinę, kad jose reiktų kurti savo verslą“, – nurodo pašnekovas.
„Alantic“ įkurta 2018 m., tačiau proveržis įvyko pernai. Bendrovės pajamos iš IT paslaugų 2020 m. buvo per 650.000 Eur, kai 2019 m. siekė tik 89.000 Eur, taigi augo daugiau kaip 7 kartus. Šiemet planuojamas 2,5 karto augimas.

Šuolį lėmė kelios priežastys, tačiau viena su kita susijusios.
„Susitelkėme į paslaugas, suteikiančias klientams daugiau vertės, ir ženkliai išplėtėme komandą. Turėdami daugiau specialistų, galėjome greičiau prisitaikyti prie klientų poreikių“, – sako M. Strončikas.
Įmonės vadovai stengiasi pakviesti kuo geresnių specialistų, nesvarbu, kad už darbą jiems reikia sumokėti daug. Vidutinis atlyginimas vasarį įmonėje buvo kone 3.200 Eur. Čia dirba 15 žmonių, komanda plečiama toliau, nes netrukus suplanuota plėtra ir užsienyje.

„Jei žmogus profesionalas, jis tam tikrą sprendimą ras per valandą ar kelias, kai kitiems tai užtruktų porą dienų. Mūsų darbuotojų kompetencijos nemažai kainuoja, tačiau greitis, per kurį jie sugeba atlikti darbus, ir profesionalumas generuoja didesnį efektyvumą bei pajamas. Turėdami mažiau patyrusių darbuotojų nebūtume tokie konkurencingi“, – neabejoja pašnekovas.
Būtent dėl greitų, inovatyvių sprendimų daugelis klientų renkasi „Alantic“, nes, anot M. Strončiko, didelės bendrovės nėra tokios lanksčios, kartais net neįsigilina, ko reikia konkrečiam užsakovui ar kaip tai išspręs kliento uždavinius, pagerins rezultatus, o tiesiog siūlo savo standartines paslaugas.
Dirba kitaip

Verslininkas neabejoja, kad įmonės augimą lemia nuo pat pradžių pasirinkta strategija.

„Mes niekada nebuvome tik įprastų paslaugų teikėjai – mums to per mažai. Kaip dažniausiai veikia IT paslaugų bendrovės? Kai klientui kažkas sutrinka, jos skuba pataisyti ir spręsti. Mes darome kitaip – nuo pat pradžių pasiūlome tokį produktą, kuris dirbtų patikimai, ir vykdome nuolatinius veiksmus prevenciškai, kad užbėgtume už akių bet kokiai rizikai, pastebėdami artėjantį sutrikimą ir išspręsdami, kol jis dar neįvyko“, – aiškina M. Strončikas.
Įmonė kuriamuose produktuose stengiasi kuo daugiau naudoti automatizuotų sistemų bei IT įrankių, taip pat DI.

„Šiais laikais daug kas šneka apie duomenų analitikos ir DI svarbą, o mes ne kalbame, bet daugiau darome. Išnaudojus šiuolaikinės debesijos galimybes, galima užsakovui pasiūlyti konkrečių sprendimų per trumpą laiką“, – nurodo „Alantic“ vadovas.
Pavyzdžiui, Švedijos telekomunikacijų įmonei vilniečiai sukūrė sprendimą, kai DI klientams sugeba teikti geresnius pasiūlymus nei pardavimo vadybininkas, taip didindami pardavimo tikimybę ir pajamas.
Arba automobilių pardavimo platformai kuriami DI sprendimai numato, už kokią kainą pardavėjas sutiks parduoti, o pirkėjas pirkti. Taip pat DI padeda atrinkti klientus, kurie pirks pirmiau. Tokios rekomendacijos padeda sandoriams įvykti kur kas greičiau, taupo pardavimo komandos laiką.

„Šiuo metu inovacijas diegiame ir Lietuvos greitosios medicinos pagalbos sistemoje, kad į iškvietimą vykstančiam medikui DI padėtų nustatyti diagnozę pagal ligonio simptomus ir pasirinkti tolesnius veiksmus vizito metu. Malonu jausti, kad galime tokiu sudėtingu laikotarpiu prisidėti prie sveikatos sistemą užklupusių iššūkių“, – sako „Alantic“ vadovas.
Jis neabejoja, kad ateityje DI persikels į daugelį gyvenimo ir verslo sričių – kuo anksčiau įmonės pradės jį naudoti, tuo didesnį konkurencinį pranešimą turės.

2021-04-16

Skaityti mažiau
Rodyti daugiau