Naujienos - Altic
Naujienos
Verslus Lietuvoje ir Švedijoje jungianti „Alantic“ tapo „Altic“ grupe

Verslus Lietuvoje ir Švedijoje jungianti „Alantic“ tapo „Altic“ grupe

Ne tik informacinių technologijų (IT) priežiūros paslaugas, bet ir dirbtinio intelekto (DI), verslo analitikos, kitus inovatyvius produktus klientams siūlanti UAB „Alantic“ jungia augančius verslus Lietuvoje bei Švedijoje. Pavadinimą pakeitusi ir „Altic“ grupe tapusi įmonė planuoja tolimesnę plėtrą kitose Europos Sąjungos šalyse bei augimą – per tris metus augti iki 5 milijonų eurų apyvartos, sukurti 40 naujų darbo vietų.

Skaityti plačiau

„Vis daugiau mūsų klientų naudojasi ne tik „klasikinėmis“ IT priežiūros paslaugomis, tačiau ir DI bei verslo analitikos sprendimais. Augame kurdami geriausius įrankius, nuolat automatizuojame procesus ir aptarnavimą, įmonių grupėje dirba tik aukštos kvalifikacijos ekspertai: tiek Lietuvoje, tiek Švedijoje“, - sako Marijus Strončikas, „Altic“ vadovas.
Anot jo, „Altic“ ženklas įtvirtina grupės patirtį ir žinias realizuojant itin sudėtingus projektus. „Dalį jų teko įgyvendinti per itin trumpą laiką, o kai kuriuos – ir ekstremaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, pirmojo karantino Lietuvoje metu praėjusį pavasarį, kuomet neatidėliotinos pagalbos prireikė kertinėms mūsų valstybės įstaigoms ir institucijoms“, - prisimena „Altic“ grupės vadovas.
Bendrovės vadovas sako, kad apjungus tarpusavyje veikiančias įmones į grupę bus galima gerokai operatyviau vystytis, keistis žiniomis, ekspertais, o artimoje ateityje eiti į kitų šalių rinkas.
„Tikime, kad ateitis priklauso tiems, kurie sugebės suderinti naujausias technologijas ir geriausias žmogaus savybes. Šiuo keliu ir einame. Suprantame, jog šiuolaikiniai verslo poreikiai keičiasi nuolat, todėl esame pasirinkę pokyčiams pritaikytą technologijų architektūrą ir naudojame lanksčius debesų kompiuterijos sprendimus. Ir galiausiai – mes nebijome rizikuoti, siekdami geriausio rezultato savo klientams, tad pradėję verslo integraciją žengiame naują etapą“, - teigia M. Strončikas.
Anot jo, Švedijoje įsikūrusios bendrovės biuras jau pervadintas į „Altic“, o Lietuvoje naujas ženklas jau baigiamas registruoti.
Šiuo metu „Altic“ įmonėje Lietuvoje dirba 22 aukštos kvalifikacijos IT specialistai, Švedijoje - 15, kurių bendras skaičius per kelis artimiausius metus išaugs iki 70.
Bendrovė Lietuvoje per pirmus šešis šių metų mėnesius jau pasiekė visų praeitų metų apyvartą, iki metų pabaigos planuoja ją padidinti 2,5 karto, tuo tarpu per trejus metus planuoja išaugti iki 5 mln. eurų apyvartą turinčios verslo grupės.
Vidutinis darbuotojo atlyginimas - 3412 eurų per mėnesį (2021 m. birželio mėnesio duomenys).

„Altic“ grupės klientai Lietuvoje – „Mitnija“, „MODUS“ grupė, „CityBee“, „Kemi“, „Optikos pasaulis“, Vilnius international school, „Exleasingcar“, valstybės įmonė Turto bankas, Vilniaus miesto savivaldybės administracija, VšĮ Greitosios medicinos pagalbos stotis, Švedijoje – „Tele2“, „Vattenfall“, „Comhem“, „Eon“.

2021-09-14

Skaityti mažiau
Dirbtinis intelektas – prieš nelegalų darbą

Dirbtinis intelektas – prieš nelegalų darbą

Pirmą kartą dalyvavome „GovTech iššūkių serijoje“, jungiančioje viešojo sektoriaus iššūkius ir novatoriškas komandas, turinčias idėjų bei sprendimų. Pasiektus rezultatus parodėme virtualiame “GovTech Demo Day” renginyje, kuriame buvo demonstruoti naujausi Lietuvoje sukurti technologiniai sprendimai.

Skaityti plačiau

Mes pristatėme savo realizuotą sprendimą apie tai, kaip Valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, panaudodama dirbtinio intelekto galimybes, gali identifikuoti nelegalaus darbo apraiškas.

Nesigilinant į technines detales ir paprastai - mūsų sukurtas įrankis sujungia duomenis iš įvairių viešų bei uždarų šaltinių, tada juos susieja bei vizualiai parodo esamus ryšius. Tai leidžia inspekcijos specialistams ženkliai sparčiau identifikuoti rizikas ir imtis konkrečių veiksmų.

Tai – įrankis, kurį inspektoriai galės sėkmingai ir produktyviai naudoti savo veikloje kasdien.

Kuriant šį įrankį netrūko iššūkių: nuo technologinių sprendimų iki žmogiškojo faktoriaus, pavyzdžiui, surinkti visus reikiamus sprendimo diegime dalyvaujančius asmenis prie vieno stalo atostogų metu, karštomis vasaros dienomis. Tačiau viskas buvo įveikta ir įrankio prototipas pradėjo veikti realiai. Inspekcijos specialistai gali identifikuoti ir spręsti reikiamas problemas: sparčiau, turėdami daugiau informacijos, o tai reiškia – ir kur kas efektyviau.

Mes tikime, kad šis projektas, jį įgyvendinus pilna apimtimi, padės Lietuvai tapti stipresne ir inovatyvesne.

2021-07-28

Skaityti mažiau
Taikėsi į skandinavus, bet dirbtinio intelekto nauda klientų pritraukė ir Lietuvoje

Taikėsi į skandinavus, bet dirbtinio intelekto nauda klientų pritraukė ir Lietuvoje

Dirbtiniu intelektu (DI) pagrįstų produktų reikia vis daugiau įmonių – specialistams netaupanti UAB „Alantic“ juos pirmiausia kūrė Skandinavijos šalims, bet pamatė, kad yra poreikis ir Lietuvoje.

Skaityti plačiau

Daugelis įmonių vadovų dar mano, kad DI jiems yra neaktualu: esą jį naudoja tik aukštųjų technologijų įmonės arba tik labai didelės įmonės kažkur toli užsienyje. Tačiau praktika rodo, kad DI galima pritaikyti pačiose įvairiausiose veiklose čia pat Lietuvoje, daugelyje įmonių, užsiimančių skirtingomis veiklomis.

„Kai susitinkame su įmonių vadovais ir įkūrėjais bei pademonstruojame jiems DI galimybes, daugelis netiki savo akimis ir sako, kad tai – kažkoks kosmosas. Todėl kai pamato, ką galima pasiekti naudojant mūsų kurtus sprendimus, dažniausiai tos įmonės tampa klientėmis“, – pasakoja Marijus Strončikas, „Alantic“ bendraturtis, direktorius.
Jis teigia, kad nuo pat pradžių, kai su bendraminčiu Martynu Špoku įkūrė verslą, nereikėjo jokios reklamos, nes pardavimai prasidėjo nuo įmonių, su kuriomis dirbta anksčiau, kurių vadovai ir savininkai jaunais verslininkais pasitikėjo, o neilgai trukus šie klientai jau rekomenduodavo juos ir kitiems.

„Mes dirbome IT ir telekomunikacijų srityse ir abu matėme daug nišų, kurios neužimtos, ypač inovatyvių, modernių ir automatizuotų paslaugų, todėl buvome įsitikinę, kad jose reiktų kurti savo verslą“, – nurodo pašnekovas.
„Alantic“ įkurta 2018 m., tačiau proveržis įvyko pernai. Bendrovės pajamos iš IT paslaugų 2020 m. buvo per 650.000 Eur, kai 2019 m. siekė tik 89.000 Eur, taigi augo daugiau kaip 7 kartus. Šiemet planuojamas 2,5 karto augimas.

Šuolį lėmė kelios priežastys, tačiau viena su kita susijusios.
„Susitelkėme į paslaugas, suteikiančias klientams daugiau vertės, ir ženkliai išplėtėme komandą. Turėdami daugiau specialistų, galėjome greičiau prisitaikyti prie klientų poreikių“, – sako M. Strončikas.
Įmonės vadovai stengiasi pakviesti kuo geresnių specialistų, nesvarbu, kad už darbą jiems reikia sumokėti daug. Vidutinis atlyginimas vasarį įmonėje buvo kone 3.200 Eur. Čia dirba 15 žmonių, komanda plečiama toliau, nes netrukus suplanuota plėtra ir užsienyje.

„Jei žmogus profesionalas, jis tam tikrą sprendimą ras per valandą ar kelias, kai kitiems tai užtruktų porą dienų. Mūsų darbuotojų kompetencijos nemažai kainuoja, tačiau greitis, per kurį jie sugeba atlikti darbus, ir profesionalumas generuoja didesnį efektyvumą bei pajamas. Turėdami mažiau patyrusių darbuotojų nebūtume tokie konkurencingi“, – neabejoja pašnekovas.
Būtent dėl greitų, inovatyvių sprendimų daugelis klientų renkasi „Alantic“, nes, anot M. Strončiko, didelės bendrovės nėra tokios lanksčios, kartais net neįsigilina, ko reikia konkrečiam užsakovui ar kaip tai išspręs kliento uždavinius, pagerins rezultatus, o tiesiog siūlo savo standartines paslaugas.
Dirba kitaip

Verslininkas neabejoja, kad įmonės augimą lemia nuo pat pradžių pasirinkta strategija.

„Mes niekada nebuvome tik įprastų paslaugų teikėjai – mums to per mažai. Kaip dažniausiai veikia IT paslaugų bendrovės? Kai klientui kažkas sutrinka, jos skuba pataisyti ir spręsti. Mes darome kitaip – nuo pat pradžių pasiūlome tokį produktą, kuris dirbtų patikimai, ir vykdome nuolatinius veiksmus prevenciškai, kad užbėgtume už akių bet kokiai rizikai, pastebėdami artėjantį sutrikimą ir išspręsdami, kol jis dar neįvyko“, – aiškina M. Strončikas.
Įmonė kuriamuose produktuose stengiasi kuo daugiau naudoti automatizuotų sistemų bei IT įrankių, taip pat DI.

„Šiais laikais daug kas šneka apie duomenų analitikos ir DI svarbą, o mes ne kalbame, bet daugiau darome. Išnaudojus šiuolaikinės debesijos galimybes, galima užsakovui pasiūlyti konkrečių sprendimų per trumpą laiką“, – nurodo „Alantic“ vadovas.
Pavyzdžiui, Švedijos telekomunikacijų įmonei vilniečiai sukūrė sprendimą, kai DI klientams sugeba teikti geresnius pasiūlymus nei pardavimo vadybininkas, taip didindami pardavimo tikimybę ir pajamas.
Arba automobilių pardavimo platformai kuriami DI sprendimai numato, už kokią kainą pardavėjas sutiks parduoti, o pirkėjas pirkti. Taip pat DI padeda atrinkti klientus, kurie pirks pirmiau. Tokios rekomendacijos padeda sandoriams įvykti kur kas greičiau, taupo pardavimo komandos laiką.

„Šiuo metu inovacijas diegiame ir Lietuvos greitosios medicinos pagalbos sistemoje, kad į iškvietimą vykstančiam medikui DI padėtų nustatyti diagnozę pagal ligonio simptomus ir pasirinkti tolesnius veiksmus vizito metu. Malonu jausti, kad galime tokiu sudėtingu laikotarpiu prisidėti prie sveikatos sistemą užklupusių iššūkių“, – sako „Alantic“ vadovas.
Jis neabejoja, kad ateityje DI persikels į daugelį gyvenimo ir verslo sričių – kuo anksčiau įmonės pradės jį naudoti, tuo didesnį konkurencinį pranešimą turės.

2021-04-16

Skaityti mažiau
DLC Cloud: dar daugiau galimybių klientams

DLC Cloud: dar daugiau galimybių klientams

Tapome pirmuoju „Duomenų logistikos centro“ (buvęs „Lietuvos energijos“ įmonių grupės duomenų centras) partneriu pažangios debesijos paslaugoms (angl. „Cloud“).

Skaityti plačiau

Šis centras ilgus metus teikia kompleksinius duomenų centrų, duomenų perdavimo, o nuo 2020-ųjų – dar ir debesijos sprendimus šiuolaikiniam verslui.

DLC CLOUD – naujausia Duomenų logistikos centro debesijos paslauga. Tai vienintelė Lietuvoje hibridinė, nepriklausomo paslaugos tiekėjo didmeninių debesijos paslaugų platforma, skirta informacinių technologijų paslaugas teikiančioms įmonėms-partneriams. DLC CLOUD netgi turi tiesiogines jungtis į Microsoft, AWS ir Google tinklus.

Šiek tiek techninio konkretumo: naujausi „Dell“ serveriai su antros kartos Intel scalable procesoriais, ne mažesnio nei 3GHz našumo, NVMe ir Optane diskais, dubliuotomis 40G plokštėms ir Hyperconverge architektūra užtikrins, kad Jūsų turimas sprendimas perkeltas į DLC CLOUD veiks net 30-40 procentų, o kartais ir 2-3 kart greičiau nei kitur. Ne vienas klientas tuo įsitikino, po ko priėmė sprendimus visas savo sistemas perkelti į DLC CLOUD.

Kartu su Duomenų logistikos centru ir jo turimais aukščiausią patikimumą patvirtinančiais tarptautiniais sertifikatais „Tier III Design“ ir „Tier III Facility“ duomenų centruose esančia debesijos paslauga savo klientams galime pasiūlyti didžiausią pasiekiamumą, duomenų saugumą, veikimo greitį ir, žinoma, lanksčią kainodarą.

2021-04-15

Skaityti mažiau
Įspūdingi 2020-ieji: daugiau klientų, daugiau darbuotojų

Įspūdingi 2020-ieji: daugiau klientų, daugiau darbuotojų

Norime pasidžiaugti 2020 metų veiklos rezultatais ir padėkoti vis didėjančiam klientų ratui už pasitikėjimą.

Skaityti plačiau

Tegul kalba skaičiai: praėjusiais metais mūsų pajamos augo daugiau kaip 7 kartus, darbuotojų – 3 kartus, klientų – net 10 kartų.

2021-uosius sutinkame toliau plėsdami veiklą į naujas modernias sritis, reaguodami į rinkos poreikius. Be jokios abejonės, praėjusių metų rezultatai įpareigoja mus toliau nuolatos tobulėti, kelti kvalifikaciją, plėsti siūlomų paslaugų spektrą ir užtikrinti išties kokybiškas paslaugas jomis besinaudojantiems.

2021-02-11

Skaityti mažiau
Apdovanojimas – už didžiausią augimą Baltijos šalyse

Apdovanojimas – už didžiausią augimą Baltijos šalyse

Sulaukėme garbingo apdovanojimo: kasmetiniame „MSP Community Baltics“ 2020 metų renginyje buvome paskelbti sparčiausią ir didžiausią augimą Baltijos šalyse pademonstravusia valdomų IT paslaugų bendrove, už tai suteiktas „Rising Star Of The Year“ titulas.

Skaityti plačiau

Pasak organizatorių, mūsų augimas pirmaisiais veiklos metais buvo išties įspūdingas, todėl didelių diskusijų renkant šios kategorijos nugalėtoją nekilo.
Ką reiškia šis apdovanojimas? Paprastai jis signalizuoja, kad įmonė savo srityje yra vertinama klientų bei kolegų, yra solidi ir, be jokios abejonės, perspektyvi. Tuo ir augančiu klientu skaičiumi bei jų pasitikėjimu nuoširdžiai džiaugiamės.

O buvimas „MSP Community Baltics“ nariais mums reiškia tai, kad galime nuolatos mokytis, augti, tobulėti, dalintis patirtimi ir idėjomis su kitais tinklo nariais ir siekti būti geriausiais savo srityje.

2020-11-11

Skaityti mažiau
Tapome Microsoft partneriais

Tapome Microsoft partneriais

Tapome „Microsoft SILVER" partneriais net trijose kompetencijų srityse: „Cloud Platform“, “Data Analytics" ir „Small and Midmarket Cloud Solutions“.

Skaityti plačiau

Džiaugiamės ir didžiuojamės tokiu pasiekimu. Tikime, kad ši partnerystė leis mums dar sklandžiau ir efektyviau diegti dirbtinio intelekto, duomenų analitikos, didelių duomenų bei kitus sprendimus mūsų klientams.
„Microsoft Silver“ partnerio statusas – tai oficialus gamintojo įvertinimas partneriui už turimas darbuotojų žinias, įgyvendintus projektus. Jis aiškiai identifikuoja įmonės veiklos strategines kryptis – modernios analitikos bei kiti kokybiški sprendimai organizacijoms, jų darbuotojams. Tai reiškia, jog turėdami sertifikuotus specialistus gebame suteikti pilną paslaugų spektrą: teikiame duomenų analizės, debesijos, architektūros projektavimo, sistemos diegimo, priežiūros paslaugas ir kitas.

Tai kartu – ir įpareigojimas nuolatiniam tobulėjimui, nes tik taip galėsime išlaikyti ir kelti turimas kompetencijas. Būtent dėl to nuoseklus ir sisteminis darbuotojų ugdymas bei profesinis tobulėjimas visad bus viena iš esminių įmonės vertybių.

Artimiausiu metu palypėsime dar vienu laipteliu ir tapsime „Microsoft“ „Gold“ partneriais.

2020-11-04

Skaityti mažiau