Darbo vietų priežiūra - Altic
Darbo vietų priežiūra

Vartotojų kompiuterinių darbo vietų ir mobilių įrenginių nuolatinė priežiūra

Mūsų paslaugos

Pagalbos tarnyba

Nuolatinė pagalbos tarnyba „1st line“, 24x7 ar 9x5 režimai. Automatizuoti servicedesk (SD) įrankiai, savitarnos portalas, IP telefonijos integracija.

Kompiuterinių darbo vietų priežiūra

Prižiūrime įmonių kompiuterines darbo vietas (KDV), tiek Microsoft, tiek Apple OS X, tam naudodami automatizuotus RMM įrankius, centralizuotas antivirusines apsaugas ar vartotojo duomenų šifravimą.

Mobilių įrenginių priežiūra

Teikiame visų Android ir iOS mobilių įrenginių – telefonų ir planšečių priežiūros paslaugas, naudodami automatizuotus MDM įrankius, nuotolinį valdymą ir duomenų apsaugą.

Automatizuota IT įrangos apskaita

Vykdome kliento įrangos apskaitą ir registrą (CMDB), leidžiančią sekti ir matyti įrangos vietą, naudotoją, pas kurį vartotoją yra: kompiuteriai, tarnybinės stotys, mobilūs įrenginiai, IS, DB, aplikacijos, programinės įrangos licencijos. Integruota apskaita vykdoma su SD ir RMM, kuri įgalina problemų sprendimo procesą čia ir dabar.

Automatizuotas vartotojų savitarnos portalas

Siūlome debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią automatizacijos ir savitarnos platformą, skirtą kliento vartotojų bei trečiųjų šalių užklausų ir veiksmų valdymui. Tai atverias jums tokias galimybes, kaip naujos įrangos užsakymus, naujų vartotojų gretų plėtrą, suteikti ar perkelti valdymo ir prieigos teises, instaliuoti programas – automatiškai, be IT komandos įsikišimo.

Paslaugų teikimo vadovo paslauga

Suteikiame klientui dedikuotą IT paslaugų teikimo vadovą (SDM): nuolatinei komunikacijai visais IT paslaugų klausimais, patarimams, savalaikiam reagavimui į kliento poreikius bei planuojamus pokyčius.

Domina mūsų įmonės paslaugos?

Klauskite - esame pasiruošę papasakoti apie viską gerokai daugiau.